Dureri lombare-Scolioza

Dureri articulare de la deadlift. Obține un Program Personalizat

Urmează următoarele sfaturi pentru a evita probleme și durerile articulare. Antrenamentul repetitiv cu greutăți mari nu a fost conceput pentru sănătatea articulațiilor. Mai devreme sau mai târziu, îți vei da seama că ai dureri în umeri, genunchi, coate sau șolduri. Mulți dintre noi doar le ignorăm și trecem mai departe, antrenându-ne la fel de intens, asta până când durerea devine insuportabilă.

dureri articulare de la deadlift

În loc să înduri durerea sau să te bazezi pe calmante pentru a putea progresa, ar trebui să încerci să rezolvi problema. Poți începe prin a pune în aplicare următoarele 5 sfaturi utile ce îți vor reduce sau chiar elimina durerea din timpul antrenamentului. Chiar dacă nu ai dureri acum, aceste sfaturi sunt bune dureri articulare de la deadlift luat dureri articulare de la deadlift considerare. Dacă le aplici de la o vârstă fragedă, nu vei avea probleme pe viitor, sau dacă vei avea ele vor fi mult mai mici.

Dacă doare, nu îl fă.

Diagnosticarea durerilor de articulatii Exista o serie de teste si examinari pentru a diagnostica durerile de articulatii.

Caută dureri articulare de la deadlift similare, alternative Un doctor fizioterapeut ți-ar spune că, dacă un exercițiu doare, nu îl fă. Dar asta nu înseamnă că trebuie să abandonezi acea mișcare cu totul.

dureri articulare de la deadlift

De exemplu, persoanele cu probleme la umeri, nu se descurcă prea bine la împinsul din culcat cu haltera. Umerii sunt blocați într-o singură poziție, nepermițându-ți să eviți durerea. Un exercițiu compus precum împinsul din culcat poate agrava durerea pe care o simți deja în umăr.

Durere în afara genunchiului când alergi Calculator calorii Calculator Hard bandaj nu este capabil de a schimba dimensiunea, și nu pot fi utilizate în cazul în genunchi opuhne.

În schimb, încearcă un exercițiu de izolare precum fluturările cu gantere sau la scripete. Ele pot lucra bine pieptul, în timp ce îți permit să schimbi unghiul sub care lucrezi pentru a evita durerea. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dar sunt și alte opțiuni.

10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

Totul stă în experimentare. Trebuie să vezi ce mișcări poți face în timp ce eviți durerea.

dureri articulare de la deadlift

Dacă simpla schimbare a poziției palmelor din timpul împinsului din culcat ajută, atunci fă-o! Dacă în loc de împins cu haltera vei face împins cu gantera, nu este nici o problemă. Încearcă un exercițiu și, dacă simți dureri, schimbă puțin unghiul sub care lucrezi.

Durerea Articulatiilor - Tipuri, Cauze si Remedii

Dacă durerea persistă, mai schimbă unghiul sau treci la următorul exercițiu similar. Dacă nu ești un expert în exerciții, pe blog ai multe articole ce te pot ajuta. Recomandarea mea este să începi cu secțiune de exerciții în care explic câteva exerciții de bază. Controlează-ți mișcarea și evită balansul Orice exercițiu ce îți permite să trișezi folosind balansul îți va permite să folosești și o greutate mult mai mare decât ai folosi într-un exercițiu asemănător cu formă strictă.

Nimic nu agravează mai mult durerea decât adăugarea unei greutăți prea mari pe bară și utilizarea unei forme greșite.

Obține un Program Personalizat

De fapt, majoritatea durerilor articulare și rupturilor de mușchi provin din greșeala aceasta. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dacă te bazezi pe șolduri când faci flexii cu haltera sau pe smucituri când faci ramatul, atunci sigur greutatea este prea mare. Știu că o greutate mare aduce creșteri atât în masă cât și în forță, dar dacă aceasta este prea mare vei pune mult stres pe articulații, ligamente și tendoane. Deci, taie din greutate și străduiește-te să ai formă bună și o mișcare controlată, eliminând balansul.

Asigură-te că încălzirea este primul lucru dureri articulare de la deadlift care îl faci Cum este încălzirea pentru majoritatea oamenilor?

dureri articulare de la deadlift boli sistemice ale edemului țesutului conjunctiv

Exact la la ora de sport: plictisitoare. Este ca și când te-ar trimite mămica să te speli pe dinți înainte de culcare. Însă asta nu înseamnă că ea nu este benefică.

Intrebare postata de membru cu 5 ani in urma - 3 raspunsuri Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Afectiuni coloana vertebrala Salut. Numele meu este Robert si am 17 ani1. M-am apucat de sala in vara lui si am facut 3 luni fara sa am nici o problema.

De fapt, cu cât înaintezi în vârstă și în experiență, cu atât îți dai seama cât de importantă este dureri articulare de la deadlift. Dacă nu mă crezi, întreabă orice sportiv ce are mai mult de 5 ani de experiență.

Remedii naturiste pentru durerile articulare

Majoritatea îți vor spune că ar fi trebuit să facă mai multă încălzire. Însă ceea ce nu știai despre încălzire este că aceasta nu te ajută doar să ridici o greutate mai mare.

Ea face mai fluidă mișcarea din dureri articulare de la deadlift antrenamentului, pregătind mușchiul, articulațiile și ligamentele. În plus, încălzirea crește dilatarea vaselor de sânge, aducând mai mult sânge în mușchi și ajutând la pompare. Fă o încălzire de minute înaintea fiecărui antrenament. Fă exerciții folosind greutăți foarte mici. Astfel vei activa fibrele musculare și vei pregăti conexiunea dintre minte și mușchi, oferindu-ți o contracție veritabilă. Lasă tehnica de pre-obosire să îți reducă greutatea Ce este tehnica de pre-obosire?

Să folosim un exemplu.

Relaxează-ți mușchii

În mod normal ai începe un antrenament cu un exercițiu compus, cum ar fi deadlift-ul, ramatul, tracțiunile, împinsul din culcat sau genuflexiunile. Cu tehnica de pre-obosire vei face ceva diferit. Vei începe antrenamentul cu un exercițiu de izolare înainte celui compus, cum ari fi extensiile de picioare înaintea genuflexiunilor.

De ce ai face asta? Pentru că această tehnică pre-obosește mușchiul, permițându-ți să folosești o greutate mai mică ce va reduce posibilitatea folosirii balansului.

Durerea Articulatiilor - Tipuri, Cauze si Remedii

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Această tehnică combinată cu încălzirea oferă articulațiilor și ligamentelor suficient timp pentru a fi bine încălzite înainte de a intra în exercițiile mai dificile. Dacă începi un exercițiu compus precum genuflexiunile dureri articulare de la deadlift mușchii puțin obosiți, nu va trebui să încarci bara atât de mult. Totuși, vei obține răspunsul hipertrofic stimulul de creștere de care ai nevoie.

Evită blocarea încheieturilor Gândirea convențională ne spune să ducem o mișcare până la sfârșit, adică până la blocarea încheieturilor. Dar când blochezi o încheietură — adesea în cazul împinsului din culcat sau a extensiilor pentru triceps — greutatea ajunge să fie susținută doar de ea.

Când lucrezi cu greutăți mici, nu reprezintă o problemă, dar de cum faci pasul către greutăți mai provocatoare apar problemele. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului În plus, blocarea încheieturilor reduce timpul sub tensiune pe care îl are mușchiul, făcându-ți antrenamentul mult mai ineficient.

  1. Semne de deteriorare a ligamentelor genunchiului
  2. 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog
  3. Durerea Articulatiilor - Tipuri, Cauze si Remedii

Pentru a evita durerile este cel mai bine să nu blochezi încheieturile. Nu duce la capăt mișcarea, ci oprește-te înainte să extinzi complet brațul sau piciorul. Astfel vei menține toată greutatea pe mușchi, vei evita durerile și vei obține un stimul mai bun pentru creșterea masei musculare.

Dureri lombare-Scolioza

Acestea au fost cele 5 sfaturi ce îți vor reduce sau elimina durerea din timpul antrenamentului. Totuși, ține minte că cel mai bine este să consulți un specialist care îți va da indicații specifice problemei tale. Sper că ai găsit acest articol ajutător și că vei evita durerile viitoare. Baftă, și nu uita: Stai în Formă!

cauzele durerii articulare conform tabelului

Tags articulatii, dureri, dureri articulare, dureri incheieturi, durerile articulare din timpul antrenamentului, incheieturi S-ar putea să-ți placă și